VÅRA VARUMÄRKEN

Klicka på något av varumärkena för mer info

start

Lediga tjänster


Vi fortsätter växa!

Nu söker vi:


BACKOFFICE/EKONOMIASSISTENT

För att serva vårt försäljningsbolag i Danmark behöver vi förstärka vår backoffice/ekonomiavdelning i Ulricehamn.

Arbetsuppgifter: 

  • Bokföring, kund- och leverantörsfakturor, momsredovisning för det danska säljbolaget.
  • Backoffice till våra säljare i Danmark.
  • Vara länken mellan säljbolaget i Danmark och produktion/lager/logistik i Ulricehamn.
  • Kontakt med myndigheter och kunder i Danmark.

Utbildning:

Gymnasieekonom eller motsvarande

Övriga kunskaper:

  • Goda IT-kunskaper
  • Integrerade affärssystem, erfarenhet, gärna Movex/M3
  • Microsoft Office-paketet; goda kunskaper

Övriga faktorer som vi värdesätter:

  • Trevligt sätt
  • Målmedvetenhet
  • Bosatt i närheten av Ulricehamn.

 

Språkkunskaper: God svenska, danska och engelska är en förutsättning.

Anställningsvillkor: Tillsvidare, heltid.

Tjänsten rapporterar till vår tf. ekonomichef Mariana Saikkonen, tfn 010-161 56 03

Ansökan med meritförteckning, ställs till mariana.saikkonen@wernerssonost.se

Sista ansökningsdatum: 2017-09-20